A téma feldolgozását elméleti háttér információk kifejtésével kezdem, a kialakult helyzethez vezető ’miként’-re adtam választ, illetve az új technológiához való hozzáférhetőség indukálta megosztottságot vizsgáltam. Ezek után a különböző kényelmi kommunikációs- és használati eszközöket ismertetem (pl.: mobiltechnológia, internet), valamint az ezeken keresztül elérhető szolgáltatásokat (pl.: az oktatás interaktívvá válása) mutatom be, alátámasztva a témába vágó naprakész kutatási anyagokkal. A weboldal a szakdolgozatom adaptációja, amihez a választott témában jártas szakemberek munkásságát tanulmányoztam, illetve felhasználtam számos kutatási jelentést (lásd források menüpont).
Felépítés
I. ÚJ FAJ SZÜLETÉSE
1.1 Nem tudunk nem kommunikálni
1.2 A baltától a billentyűzetig
2.1 A globális falu
3.1 Ismérvek
3.1.1 Társadalmi szint
3.1.2 Kor.
3.1.3 Nem..
3.1.4 Iskolázottság.
II. ELEKTRONIKUS ÉLETTERÜNK..
1.2. A digitális médiarendszer
2. Átállás távirányító üzemmódból
2.1 Hatása az emberi kapcsolatokra
3.1. HÁLLÓÓÓÓÓ..
3.2. És amikor nem mobilkapcsolatba lépünk......
3.2.1. Tv-t nézhetünk.
3.2.2. Fizethetünk.
3.2.3. Játszhatunk.
3.2.4.És még......
3.3. Hatása az emberi kapcsolatokra.
4. 1. beHálózva.
4.1.2. Internetpenetráció a számok tükrében.
4.2. Internetgeneráció.
4.2.1. Milyenek Ők?.
4.3.1. e-Game, avagy a homo digitalis játszótere.
4.3.2. e-Work, avagy a homo digitalis irodája.
4.3.3. e-Friends, avagy a homo digitalis közössége.
4.4. e-Learning
4.4.1. Oktatástechnológia.
4.4.2. Lépések az interaktív tanulás felé.
4.4.3. Virtuális egyetem..
4.4.4. 'Face to face' vagy 'Screen to screen".
III. PRO & KONTRA
5.1. Az e-Hatás
5.2. A "Nagy Testvér"